Programi i Transparencës
Programi i Transparencës
Agjencia Kombëtare e Kontrollit të Cannabis-it
Rreth Autoritetit
Kuadri ligjor rregullator
E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AP
Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AKKC
Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
Shërbimet që ofrohen nga AKKC
Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AKKC
Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AKKC
Informacioni / dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AKKC
Programi i Transparencës
Në bazë të Nenit 7 të Ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Agjencia Kombëtare e Kontrollit të Cannabisit (në vijim “Agjencia”) publikon Programin e Transparencës (në vijim “PT”), i miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). Agjencia publikon informacion lidhur me aktivitetet operative dhe azhurnon PT kur ndodhin ndryshime në aktivitetet institucionale, rregullative ligjore ose elemente të tjerë që kanë ndikim në transparencën proaktive.
Në kuadër të PT-së të Agjencisë, janë përcaktuar kategori specifike të informacionit të detyrueshëm për publikimin publik. Informacioni publik i paftuar duhet të jetë i plotë, i saktë, i përditësuar, i lehtë për t’u aksesuar, i kuptueshëm dhe i përputhshëm me dokumentet origjinale në pronesi të Agjencisë. Para publikimit, Agjencia bën vlerësime për të siguruar zbatimin e rregullave ligjore për shpërndarjen e informacionit.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma ose kufizime që kanë ndikim drejtpërdrejt në të drejtat dhe liritë themelore, me pasoja direkte për individët, bëhen menjëherë publike përmes postimeve në faqen zyrtare brenda 48 orëve nga miratimi i tyre nga Agjencia. PT specifikon kategoritë e informacionit për t’u bërë publik, metodat e publikimit dhe obligimet ligjore që e konsiderojnë publikimin. Kur publikon informacion, Agjencia dëshiron interesin publik dhe lehtëson qasjen drejtëpërdrejtë në informacionin publik.
Rreth Agjencisë Kombëtare të Kontrollit të Cannabisit
- Struktura Organizative / Organigrama (Tabela strukturës në Urdhrin PDF Nr. 56, datë 5 prill 2024, nga Kryeministri – Miratimi i strukturës dhe organizimit të Agjencisë Kombëtare të Kontrollit të Cannabisit)
- SStruktura e Pagesave (Urdher PDF Nr.56, datë 5 Prill 2024)
- Funksionet dhe kompetencat e Agjencisë
- CV-të dhe pagesat e nënëpunësve që janë subjekt i deklarimit sipas ligjit, përshkrimi i procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre (PDF)
- Procedura e ndjekur nga zyrtarët e lartë të Agjencisë për të marrë vendime lidhur me licencimin, monitorimin dhe inspektimin e subjekteve (PDF)
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesa dhe ankesa lidhur me veprimet ose mosveprimet e Agjencisë (Përfshirë adresën postale/elektronike për dorëzimin e kërkesave dhe ankesave – Afate kohore dhe si të kthehen përgjigjet) (PDF)
Agjencia Kombëtare e Kontrollit të Cannabisit është një subjekt juridik publik nën autoritetin e ministrit përgjegjës për shëndetësinë.
Misioni i saj është mbikëqyrja, kontrolli dhe inspektimi i kulturës dhe përpunimit të bimëve të cannabisit, si dhe prodhimi i produkteve të tij për qëllime mjekësore dhe industriale, si dhe monitorimi i zbatimit të ligjit.
Agjencia ka selinë në Tiranë dhe operon në të gjithë territorin e Republikës së Shqipërisë.
Ajo u themelua në përputhje me Ligjin 61/2023 “Për kontrollin e kulturës dhe përpunimit të bimëve të cannabisit dhe prodhimin e produkteve të tij për qëllime mjekësore dhe industriale.”
Agjencia drejtohet nga Drejtori i Përgjithshëm, i cili organizon dhe menaxhon të gjitha aktivitetet e institucionit dhe raporton te ministri përgjegjës për shëndetësinë.
Pranë Agjencisë krijohet dhe funksionon Komisioni i Licencave, me qëllim mbështetjen e saj në ushtrimin e kompetencave, në përputhje me rolin dhe detyrat që ka sipas parashikimeve të këtij ligji. Struktura dhe organika e Agjencisë miratohen me urdhër të Kryeministrit, me propozimin e ministrit përgjegjës për shëndetësinë. Ai përbëhet nga 7 anëtarë që përfaqësojnë Ministrinë e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale, Ministrinë e Brendshme, Ministrinë e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, dhe Ministrinë e Ekonomisë. Komisioni ka këtë përbërje:
3 përfaqësues nga ministria përgjegjëse për shëndetësinë;
1 përfaqësues nga ministria përgjegjëse për rendin dhe sigurinë publike;
2 përfaqësues nga ministria përgjegjëse për bujqësinë;
1 përfaqësues nga ministria përgjegjëse për ekonominë.
Kryetari i Komisionit është njëri nga përfaqësuesit e ministrisë përgjegjëse për shëndetësinë. Emrat nominalë të anëtarëve të Komisionit të Licencave caktohen me urdhër të ministrave përkatës.
Ministrat, sipas parashikimit të pikës 2, mund të caktojnë si anëtarë persona që ushtrojnë funksione publike që kanë lidhje me funksionin dhe detyrat e këtij Komisioni, dhe kanë jo më pak se 5 vjet përvojë pune. Anëtarët e Komisionit caktohen për një periudhë deri në 4 vjet.
Anëtarët e Komisionit kanë detyrim dhe nënshkruajnë deklaratën e konfidencialitetit, deklaratën e mungesës së konfliktit të interesit, si dhe duhet të jenë të pajisur me certifikatën e sigurisë nga Drejtoria e Sigurimit të Informacionit të Klasifikuar.
Detyrat e komisionit te licencave:
- administron dhe verifikon dokumentacionin e paraqitur nga subjektet që kanë bërë kërkesë për t’u pajisur me licencë
- vlerëson plotësimin e kushteve në lidhje me mjediset, pajisjet dhe personelin për marrjen e licencës;
- harton listën dhe relacionin përkatës në lidhje me subjektet kërkuese, si dhe përgatit propozimin për dhënien ose refuzimin e licencës;
- në rast të konstatimit të shkeljeve, i propozon ministrit përgjegjës për shëndetësinë marrjen e masës administrative të pezullimit apo shfuqizimit të licencës.
Funksionet e asistencës dhe të mbështetjes logjistike të Komisionit të Licencave realizohen nga Agjencia përmes punonjësve të caktuar nga drejtori i përgjithshëm, që shërbejnë si sekretariat teknik për mbledhjet e Komisionit.
Organizimi i punës dhe i veprimtarisë së Komisionit bëhet me urdhër të ministrit përgjegjës për shëndetësinë. Anëtarët e Komisionit ushtrojnë veprimtarinë e tyre kundrejt shpërblimit. Masa e shpërblimit për kryetarin dhe anëtarët e Komisionit përcaktohet sipas vendimit të Këshillit të Ministrave për përcaktimin e masës së shpërblimit të anëtarëve të këshillave, bordeve ose komisioneve të përhershme të njësive të qeverisjes qendrore.
Marrëdhëniet e punës të stafit të Agjencisë rregullohen sipas Kodi i Punës.
Punonjësi i Agjencisë duhet të ketë integritet dhe figurë të pastër morale. Ai nuk duhet të ketë qenë i dënuar me vendim gjykate të formës së prerë për një vepër penale të kryer në fushën e narkotikëve.
Personat që punësohen në Agjencinë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it, krahas kërkesave të përgjithshme, duhet të plotësojnë edhe kriteret për pastërtinë e figurës, si dhe kritere të veçanta profesionale për pozicione specifike pune. Verifikimi i kritereve të pastërtisë së figurës zbatohet ndaj personit që kërkon të punësohet në Agjenci, si dhe për lidhjet e tij me personat e familjes ose jashtë saj. Personat që nuk plotësojnë kriterin e pastërtisë së figurës, nuk mund të lidhin ose të vijojnë të kenë marrëdhënie pune me Agjencinë. Kriteret profesionale për punonjësit e Agjencisë, si dhe të verifikimit të figurës së punonjësve të subjekteve të licencuara përcaktohen me udhëzim të përbashkët të ministrit përgjegjës për çështjet e brendshme dhe sigurinë, ministrit përgjegjës për bujqësinë dhe ministrit përgjegjës për shëndetësinë, me propozimin e drejtorit të përgjithshëm të Agjencisë.
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AKKC ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave – Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve) (pdf)
Kërkesa për informim:
Bazuar në Ligjin nr. 119/2014 “Për të Drejtën e Informimit”, I ndryshuar, (shtuar pika 6, me ligjin nr.78, datë 21.9.2023):
Kërkesa për informim bëhet me shkrim dhe dërgohet dorazi, me postë ose me postë elektronike, duke paraqitur saktë identitetin e kërkuesit dhe nënshkrimin e tij.
Kërkesa për informim duhet të përmbajë:
- a) emrin dhe mbiemrin e kërkuesit;
- b) adresën postare ose elektronike ku kërkohet të dërgohet informacioni;
- c) përshkrimin e informacionit që kërkohet;
ç) formatin në të cilin preferohet informacioni;
- d) çdo të dhënë që kërkuesi gjykon se mund të ndihmojë në identifikimin e informacionit të kërkuar.
Në qoftë se kërkesa për informim nuk e përcakton formatin në të cilin kërkohet informacioni, ai jepet në mënyrën më të efektshme dhe me koston më të ulët për autoritetin publik.
Përjashtimisht, kërkesat për njohjen me informacionin arkivor të ruajtur në arkivat e përhershëm trajtohen në përputhje me ligjin nr. 9154, datë 6.11.2003, “Për arkivat.”.
Afati për marrjen e informacionit:
- Autoriteti publik trajton kërkesën për informim, duke parashtruar informacionin e kërkuar sa më shpejt që të jetë e mundur, por jo më vonë se 10 ditë pune nga dita e dorëzimit të saj, përveç rasteve kur ligji i posaçëm parashikon ndryshe.
- Kur autoriteti publik që merr kërkesën për informim ia dërgon atë një autoriteti tjetër, ai kthen përgjigje jo më vonë se 15 ditë pune nga dita e mbërritjes së kërkesës në autoritetin e parë.
- Afati i parashikuar në pikat 1 dhe 2, të këtij neni, mund të zgjatet me jo më shumë se 5 ditë pune për një nga shkaqet e mëposhtme: a) nevoja për të kërkuar dhe shqyrtuar dokumente të shumta e voluminoze; b) nevoja për t’i shtrirë kërkimet në zyra dhe mjedise që janë fizikisht të ndara nga zyra qendrore e autoritetit; c) nevoja për t’u konsultuar me autoritete të tjera publike përpara marrjes së një vendimi për plotësimin ose jo të kërkesës. Vendimi për zgjatjen e afatit i njoftohet menjëherë kërkuesit.
- Në çdo rast, mostrajtimi i kërkesës për informim brenda afateve të sipërpërmendura do të konsiderohet refuzim.
- Dispozitat e këtij neni zbatohen edhe për njohjen me informacionin arkivor të ruajtur në arkivat në veprim.
Të dhënat e kontaktit të institucionit:
Mail: info@nacc.gov.al
Koordinatori Për të Drejtën e Informimit: Alkida.Myftaraj
e-mail: alkida.myftaraj@nacc.gov.al
Numër tel: 0683837468
Kuadri ligjor rregullator
- Ligje Ndërkombëtare
https://www.unodc.org/pdf/convention_1961_en.pdf
https://www.unodc.org/pdf/convention_1971_en.pdf
https://www.unodc.org/pdf/convention_1988_en.pdf
- Ligje Kombëtare
LIGJ Nr. 119/2014 Për Të Drejtën E Informimit (I ndryshuar) (pdf)
LIGJ Nr. 9887, datë 10.3.2008 Për Mbrojtjen E Të Dhënave Personale (i ndryshuar) (pdf)
- Aktet Nënligjore (vendime udhezime)
- Rregullore e Brendshme
- Kodi i Etikës
- Strategji
- Raporte Vjetore
- Dokumenta Politikash
E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar
- Koordinatori Marsida Buzi
- Email: marsida.buzi@nacc.gov.al info@nacc.gov.al
- Tel: 0694250034
- Adresa:
- Orari
E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
E premte: 08:00 – 14:00 - Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim) (pdf)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri) (pdf)
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AP
Mekanizma Ndërkombëtarë
- Bordi Ndërkombëtar për Kontrollin e Narkotikëve (International Narcotics Control Board)
- Zyra e Kombeve të Bashkuara për Drogën dhe Krimin (United Nations Office on Drugs and Crime)
- Organizata Botërore e Shëndetësisë (World Health Organization)
- Qendra Europiane për Monitorimin e Drogërave dhe Varësisë ndaj tyre (European Monitoring Center for Drugs and Drug Addiction)
Mekanizma Kombëtarë
- Raport 6 Mujor pranë Ministrisë së Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale
Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara (sipas viteve)
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset (sipas viteve)
- Donacione, sponsorizime (sipas viteve)
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara*
- Zyra e Komisionerit nuk tarifon pagesë për shërbimet e saj.
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
- Lista e kontratave të lidhura (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Regjistri i realizimeve dhe donacionet (sipas viteve)
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
- Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
- Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme
Shërbimet që ofrohen nga AKKC
- Licencim për ushtrim aktiviteti
- Leje për ushtrim aktivtiteti (Formular I lejes)
Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AKKC
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi*
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve*
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes*
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AKKC*
Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AKKC
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AKKC*
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve*
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim*
- Procedura e ankimimit*
Informacioni / dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AKKC
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AKKC vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.
Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
- Lista e dokumenteve që administrohen nga AKKC me afatet e ruajtjes
- Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
- Regjistri I Kërkesave dhe Përgjigjeve 2024 (pdf)