ìnfo@nacc.gov.al

Home 9 Arkivë 9 76 – Shpallje për vendin vakant, Drejtor i Drejtorisë së Standardeve, Autorizimeve, Lejeve dhe Licencimit, në Agjencinë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it, klasa e pagës II-1

Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

White Labeling

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES 

76 – Shpallje për vendin vakant, Drejtor i Drejtorisë së Standardeve, Autorizimeve, Lejeve dhe Licencimit, në Agjencinë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it, klasa e pagës II-1

Dokumentet duhet të dorëzohen deri më datë datë 04.02.2025, ora 16.00, në mënyrë elektronike në këtë link, si dhe me postë ose dorazi drejtuar:

Agjencisë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it

Rruga “Ibrahim Rugova”, Pallati Sky Tower, kati 13, Tiranë, Shqipëri.

Për më shumë informacion mund të drejtoheni në adresën e e-mail: info@nacc.gov.al

Në mbështetje të pikës 2, të nenit 107, të Kushtetutës, të ligjit nr.7961, datë 12.7.1995, “Kodi i punës së Republikës së Shqipërisë”, të ndryshuar, të germës ë), të pikës 2, të nenit 9, të ligjit nr. 61/2023 “Për kontrollin e kultivimit dhe përpunimit të bimës së cannabis-it dhe prodhimit të nënprodukteve të saj për qëllime mjekësore dhe industriale”, Urdhrit nr.56, datë 5.4.2024, të Kryeministrit, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it”, si dhe Udhëzimit të Përbashkët nr.274,datë 16.05.2024, “Për përcaktimin e procedurave, afateve, kritereve dhe dokumentacionin e nevojshëm për verifikimin e pastërtisë së figurës së punonjësve të Agjencisë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it apo të subjekteve të licencuara apo të lejuara, si dhe të kritereve etiko-profesionale”, Agjencia Kombëtare e Kontrollit të Cannabis-it, në vijim Agjencia, shpall vendet vakante për Drejtor i Drejtorisë së Standardeve, Autorizimeve, Lejeve dhe Licencimit, në Agjencinë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it, me kriteret si vijon:

I. Përshkrimi i përgjithshëm i punës:

· Planifikon, menaxhon dhe organizon punën e drejtorisë në përputhje me dispozitat ligjore dhe nënligjore në lidhje me kontrollin dhe përpunimin e dokumentacionit e nevojshëm të subjekteve që kërkojnë të licencohen ose të ndryshojne çertifikatat, si dhe çdo lloj tjetër aplikimi për t’u pajisur me autorizime, sipas legjislacionit në fuqi.

· Drejton dhe koordinon procedurat administrative dhe ligjore të dokumentacionit të paraqitur nga subjektet që aplikojnë për t’u pajisur me licencë për ushtrimin e aktivitviteteve të lidhura me prodhimin e cannabis -it mjekësor.

· Drejton procesin e përgatitjes së materialeve me propozimet e aplikimeve që do të kalojnë për shqyrtim e vendimarrje në Komisionin e Licencave, të dhëna për mbajtësit e licencave, në funksion të përpunimit dhe publikimit të statistikave për Agjencinë.

· Siguron një sistem të shëndoshë të kontrollit të brendshëm për përgatitjen e administrimit teknik, të proçedurave që lidhet me licencimin.

· Siguron bashkëpunim efektiv me ministrinë përgjegjëse për bujqësinë, lidhur me procedurat për dhënien e lejes.

· Koordinon procesin e lëshimit të autorizimit të eksportit për cannabis-in industrial dhe produktet e cannabis-it për qëllime industriale.

· Siguron përgatitjen e materialeve të duhura informuese për drejtorinë në lidhje me vlerësimin dhe monitorimin e proçesit të aplikimit, dhënies së liçencave, të dhënave të të ardhurave të realizuara nga aplikimet, në mënyrë që të arrihen qëllimet dhe objektivat e përgjegjësive të Drejtorisë.

· Garanton që procesi i hartimit të raportit çdo 3 vjet, në lidhje me përmbushjen e kushteve të dhënies së licencave dhe lejeve, dhe rekomandon, sipas rastit, plotësimin e kushteve apo pezullimin ose shfuqizimin e licencave e të lejeve të jetë në përputhje me parashikimet ligjore.

· Drejton procesin e hartimit të rregulloreve, udhëzimeve dhe metodologjive për unifikimin e proceseve dhe standardeve të punës së punonjësve të Agjencisë.

· Vlerëson dhe përcjell për miratim tek Drejtori i Përgjithshëm rregulloret e subjekteve të licencuara;

· Drejton punën për hartimin e standardeve për çdo fazë të procesit të lidhur me kultivimin e bimës së cannabis-it.

· Koordinon procesin e hartimit të raporteve dhe statistikave kombëtare lidhur me te gjitha informacionet që përpunon agjencia për aktivitetet e lidhura me cannabis-in duke sugjeruar nëse ka nevojë për përmirësime të mëtejshme, në bashkëpunim me strukturat e brendshme të agjencisë dhe me agjencitë me te cilat bashkëpunon kur është nevoja.

· Garanton mbarëvajtjen dhe administrimin e bazës së të dhënave shtetërore të regjistrit sipas parashikimeve të ligjit nr. 61/2023, ligjit për bazat e të dhënave shtetërore dhe aktet e tjera ligjore e nënligjore në fuqi;

· Drejton procesin e këshillimit ligjor të Agjencisë për të siguruar kuptueshmërinë e duhur të akteve të Agjencisë dhe vënien ne zbatim të tij nga strukturat përkatëse.

· Koordinon procesin e hartimit të Programit të Përgjithshëm Analitik të projekt-akteve, për të inkuadruar e orientuar veprimtarinë rregullatore të Agjencisë brenda afateve të përcaktuara të Programit.

· Formulon rekomandime për Drejtorin e Përgjithshëm mbi prioritetet për hartimin e akteve dhe propozimet për projektakte bazuar mbi fushën e veprimtarise së Agjencisë.

· Drejton procesin e bashkëpunimit me agjencitë e zbatimit të ligjit dhe strukturat shtetërore për ruajtjen e pastërtisë së figurës së punonjësve të agjencisë dhe të punonjësve të subjekteve të licencuara apo të lejuara, si dhe parandalimin e veprave penale.

· Siguron që procesi i verifikimit të pastërtisë së figurës të kandidatëve/punonjësve të agjencisë dhe subjekteve të licencuara dhe lejuara të kryhet në kohë dhe konform kuadrit ligjor.

· Kryen herë pas here detyra të tjera të parashikuara në kuadrin ligjor në fuqi dhe/ose të ngarkuara nga Drejtori i Përgjithshëm.

II. Kushtet e përgjithshme që duhet të plotësojë kandidati për të aplikuar pranë Agjencisë janë:

a) Të jetë shtetas shqiptar;

b) Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;

c) Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;

ç) Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;

d) Të zotërojë diplomën universitare sipas Nivelit 7 të KSHK (Master i shkencave apo të barasvlefshme me të sipas legjislacionit të arsimit të lartë);

dh) Të ketë përvojë pune jo më pak se 5 (pesë) vjet në profesion;

e) Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze*;

ë) Të ketë njohuri të mirë të përdorimit të kompjuterit dhe të paktës microsoft;

f) Ndaj tij të mos jetë marrë masa disiplinore e largimit nga puna, që nuk është shuar sipas legjislacionit në fuqi.

III. Kushtet që duhet të plotësojë kandidati për pastërtinë e figurës janë:

Të plotësojë kriteret e integritetit moral, si pjesë e procesit të verifikimit të pastërtisë së figurës sipas Udhëzimit të Përbashkët nr.274,datë 16.05.2024, “Për përcaktimin e procedurave, afateve, kritereve dhe dokumentacionin e nevojshëm për verifikimin e pastërtisë së figurës së punonjësve të agjencisë Kombëtare të Kontrollit të Cannabis-it apo të subjekteve të licencuara apo të lejuara, si dhe të kritereve etiko-profesionale”.

IV. Kriteret e veçanta etiko-profesionale për pozicionin e punës janë:

1. Në lidhje me fushën e kualifikimeve, kandidatët duhet të zotërojnë diplomë universitare në fushën e shkencave ekzakte, agro-inxhinieri, farmaci, shkenca kimike/ bioteknologjike, ekonomike ose juridike si dhe certifikata apo trajnime në lidhje me detyrat kryesore të pozicionit të punës. Diploma e nivelit Bachelor duhet të jetë në të njëjtën fushë me diplomën e nivelit Master Shkencor.

2. Në lidhje me eksperiencën profesionale, kandidatët duhet të kenë përvojë pune në dy ose më shumë nga këto fusha:

– përvojë pune në sektor;

– administratë publike;

– bashkëpunim me organizata kombëtare/ndërkombëtare;

– zbatim i ligjit/sigurisë;

– hartimi i projekteve dhe ndjekja e zbatimit të tyre administratë publike;

– pozicione koordinuese;

– pozicione drejtuese;

– procese pune që lidhen me autorizime, leje dhe licenca;

– eksperience në përgatitjen e raporteve dhe akteve;

– në fushën rregullatore të barnave/substancave psikotrope.

3. Të ketë njohuri të mira të një prej gjuhëve të tjera zyrtare (frëngjisht/ gjermanisht/ italisht/ spanjisht) të Bashkimit Evropian*.

V. Kandidati duhet të ketë aftësi të spikatura për të:

a) Koordinuar;

b) Përcaktuar objektiva, vendosur prioritete dhe respektuar afatet;

c) Planifikuar, rishikuar dhe drejtuar punën;

ç) Organizuar burimet, komunikuar dhe prezantuar;

d) Analizuar dhe përshtatur me metodat dhe procedurat e reja.

Gjithashtu kandidati duhet të ketë aftësi shumë të mira analize, vendimmarrjeje të shpejtë, komunikimi dhe prezantimi, si dhe fleksibilitet në pranimin e metodave dhe procedurave të reja.

Vlerësimi bëhet në bazë të:

1.Jetëshkrimit dhe përvojës së kandidatit në përputhje me detyrat kryesore të pozicionit dhe fushën e veprimtarisë së Agjencisë;

2. Përmbushjes së kritereve të veçanta etiko-profesionale për pozicionin e punës;

3.Intervistës/vlerësimit të njohurive dhe aftësive profesionale dhe kompetencave për pozicionin e kërkuar si dhe motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

Vetëm kandidatët e short-listuar që përmbushin kriteret sipas ndarjes II dhe IV (1, 2) do të kontaktohen për intervistë nëpërmjet adresës elektronike postare.

Dokumentet që duhet të dorëzohen janë, si më poshtë vijon:

1. Kërkesë për aplikim;

2. Jetëshkrimi i plotësuar në format europass (shkarko);

3. Fotokopje e librezës së punës ose dokument të ngjashëm për të vërtetuar përvojën e punës;

4. Vetëdeklarim se nuk është larguar nga puna me masë disiplinore;

5. Formularët sipas aneksit 1 dhe 2 të Udhëzimit të Përbashkët nr.274, datë 16.05.2024 (shkarko).

6. Formular të vetëdeklarimit (të plotësuar e të firmosur), në zbatim të ligjit nr.138/2015, “Për garantimin e integritetit të personave që zgjidhen, emërohen ose ushtrojnë funksione publike”, të ndryshuar; (shkarko fomularin) (shkarko cover)

7. Fotokopje të kartës së identitetit ose të pasaportës;

8. Certifikata përkatësisht të gjendjes familjare/personale;

9. Certifikatë të gjendjes gjyqësore;

10. Fotokopje të noterizuar të diplomës së arsimit të lartë (diplomat, certifikatat e gradat e fituara në përfundim të studimeve të kryera jashtë vendit duhet të jenë të njohura dhe të njësuara sipas legjislacionit shqiptar nga ministria përgjegjëse për arsimin);

11. Dëshmitë përkatëse për njohen e gjuhëve të huaja (nëse individi ka fituar një diplomë të një programi studimi të kryer në një nga këto gjuhë, diploma e fituar shërben si dëshmi për plotësimin e këtij kriteri).

12. Vërtetim të gjendjes shëndetësore;

13. Cdo dokument tjetër shtesë, që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrim.

Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda afatit të caktuar dhe mënyrës së përcaktuar në shpallje, sjell skualifikim të kandidatit.

Inkurajojmë të gjithë të interesuarit që përmbushin kriteret, të aplikojnë!

* Njohuritë e gjuhës së huaj duhet të jenë të certifikuara nga institucione publike ose nga subjekte të njohura nga ministria përgjegjëse për arsimin, për ofrimin e testeve ndërkombëtare. Nëse kandidati ka fituar një diplomë të një programi studimi të kryer në këtë gjuhë, diploma e fituar shërben si dëshmi për plotësimin e këtij kriteri.